Проведення відкритих уроків

Протягом 26-27 січня  були проведені відкриті уроки викладачами, що атестуються у 2021 році – Данилишиною О.В. та Гажлінскі О.І.
        З огляду на те, що лише з 25 січня 2021 учні почали навчання у закладі освіти за змішаною формою, викладач предмету перукарська справа Данилишина О.В.  провела он-лайн урок на платформі Zoom з учнями першого курсу, групи № 6. 
        Тема уроку була підсумковою у модулі  “Хімічна завивка волосся”, а саме – Помилки при виконанні завивки. Тому викладач обрала такі види робіт,  як випереджуюче завдання – написати есе “Чи актуальна сьогодні хімічна завивка?”;  бліц-опитування; робота з інструментами платформи Zoom “дошка” та “текст”.   Найбільш складним було вирішення технічного питання – чи у всіх учнів буде справний інтернет та підключення до платформи.  
         Цікавою була робота учнів з таким інструментом як “дошка”,  де можна було писати різними кольорами відповіді на питання, а також робота зі стрілками, за допомогою яких учні знаходили відповідність між поняттями та їх інтерпретацією. 
        Хочеться відмітити велику активність учнів, їхні вміння працювати не тільки у соціальних мережах, а й на професійних платформах. 

27 січня 2021 року викладач предмету санітарія та гігієна  Гажлінскі О.І. також провела відкритий урок у групі першого курсу № 9  у звичній,  очно-змішаній формі. На уроці були присутні 19 учнів, інші працювали дистанційно.  Викладач обрала формою проведення заключного уроку роботу з власним електронним підручником та роботу у Classtime. 
Особливістю вивчення даного предмету у цьому навчальному році було майже повне його дистанційне опанування. Тому підсумкове заняття мало продемонструвати якість засвоєння учнями теоретичного матеріалу. 
         З цією метою також було дане випереджувальне домашнє завдання – створити міні-презентації з  попередньо вивчених тем, з яким учениці відмінно справились. 
         Цікавим етапом роботи була робота з електронним посібником “Санітарія і гігієна у сфері послуг”, який був відкритий до уваги учнів через мультимедійний пристрій. Повторення вивченого матеріалу відбувалось у режимі питання-відповідь саме з відкритого розділу. 
        З метою оцінювання та перевірки знань учнів Гажлінскі О.І. обрала два види роботи: безпосередньо тестування з посібника, у якому одразу видно вірні відповіді, та роботу у системі Classtime. 

       Можна зробити висновок, що учні знайомі як з самим посібником викладача, так і з системою орієнтування у ньому, а також добре  і швидко вміють працювати у Classtime.