Профорієнтаційні заходи

Виїзні профорієнтаційні тренінги для учнів ЗОШ

11 березня 2020 року педагогічні працівники училища Росул Л.М., Чаловка О.М. і Трачук М.М. провели з учнями 9-10-11класів Руськокомарівської та Худлівської загальноосвітніх шкіл профорієнтаційні тренінги, які допоможуть їм усвідомити власні інтереси до професій та навчитися прогнозувати актуальність обраної професії.

Учні виконували вправи на визначення сучасних професій, актуальних професій через 7 років, а також їм необхідно було зробити колаж професій, підготовка за якими ведеться в нашому навчальному закладі і презентувати їх.

Наприкінці уроку учням було запропоновано відповісти на запитання:

-Де ти себе уявляєш, ким хочеш працювати?

-Як ти думаєш, які зміни чекають на професію через 7 років?

-Які вміння стануть тобі у пригоді?

– Чи цікавим для Тебе урок?

Адже кожна окремо взята професія – це цілий світ, цікавий і незвичайний, а кожна людина – «творець своєї долі».

Презентація навчального закладу
Професійна орієнтація учнів – одне з важливих питань сьогодення, адже від того, як вони обирають професію, якими критеріями користуються у своєму виборі, залежить не тільки майбутнє дітей, а й майбутнє держави.
З метою розширення уявлення школярів про світ професій, розширення знань про види професійної діяльності, що мають попит на ринку праці 4 березня педагогічні працівники училища Кузьо М.Ю., Тягур О.І та Ляхович Г.Ю. презентували учням Ужгородської загальноосвітньої школи № 1 наш навчальний заклад. Під час презентації випускники 9-х класів мали можливість переглянути відеоролики про училище, професії, з яких ведеться підготовка, особисто поспілкуватися з представниками училища та отримали друкований роздатковий матеріал.
Сподіваємося, що активна участь у таких заходах стане для школярів компасом у їх подальшому професійному самовизначенні та допоможе зробити правильний вибір майбутньої професії.

Профорієнтаційні тренінги продовжуються

27 лютого викладачі УВКУ КНТЕУ Трачук М.М., Довгомеля В.П. провели з учнями 9-х класів Ужгородської загальноосвітньої школи № 3 профорієнтаційні тренінги «Світ професій» з використанням сучасних методик. Учні виконували вправи на визначення інформованості про сучасні професії, спробували презентувати професії, підготовка за якими ведеться в нашому навчальному закладі. Адже кожна окремо взята професія – це цілий світ, цікавий і незвичайний, а кожна людина – «творець своєї долі».

День відкритих дверей в УВКУ КНТЕУ
День відкритих дверей — це традиційний захід, у рамках якого учні мають змогу отримати необхідну інформацію про навчання в професійно-технічному навчальному закладі та зробити перший крок до своєї освіти. Особливо корисний він для тих, які ще не визначилися з вибором майбутньої професії або мають сумнів щодо того, з якою саме сферою діяльності пов’язати своє життя.
23 січня в нашому навчальному закладі був проведений День відкритих дверей для учнів 8-класів багатопрофільного ліцею «Інтелект» -ЗОШ № 11 м.Ужгорода, які мали можливість дізнатися про професії, за якими здійснюється підготовка в училищі та Правила прийому.
У рамках Дня відкритих дверей педагогічні працівники Кузьо М.Ю. і Тягур О.І. провели з учнями профорієнтаційний тренінг «Світ професій».
Учні із задоволенням взяли участь у грі «Бути обізнаним у світі професій», в ході якої дізналися про сучасні, престижні та завжди потрібні професії. Працюючи в групах, спробували дати характеристику професіям, за якими ведеться підготовка в училищі.
На завершення заходу для учнів була проведена екскурсія по навчально-виробничих майстернях та отримали профорієнтаційні матеріали.

Профорієнтаційний урок на тему «Моє майбутнє в Україні»

Впродовж 15-17 січня 2020 року майстер виробничого навчання Кузьо М.Ю. і практичний психолог Тягур О.І. провели з учнями 10-11класів Ужгородської загальноосвітньої школи № 4 профорієнтаційний урок на тему «Моє майбутнє в Україні», розроблений Центром «Розвиток КСВ» спільно з Міністерством освіти і науки України. Даний урок повинен допомогти учням зрозуміти причини, що впливають на виникнення та зникнення професій, усвідомити власні інтереси до професій та навчитися прогнозувати актуальність обраної професії.

Під час демонстрації презентації учні висловлювали своє розуміння причин, які можуть впливати на зміни в світі професій. Цікавою була вправа на визначення актуальної професії через 7 років: учням необхідно було зробити колаж і презентувати свої напрацювання.

Наприкінці уроку учням було запропоновано відповісти на запитання:

– Де ти себе уявляєш, ким хочеш працювати?

– Як ти думаєш, які зміни чекають на професію через 7 років?

– Які вміння стануть тобі у пригоді?

– Чи цікавим для Тебе урок?

Профорієнтаційні тренінги продовжуються

Протягом 10-13 грудня в Ужгородських загальноосвітніх школах №№ 7, 15 та Лінцівській загальноосвітній школі з учнями 9-11 класів були проведені профорієнтаційні тренінги з використанням сучасних методик. Учні виконували вправи на визначення інформованості про сучасні професії, спробували презентувати професії, підготовка за якими ведеться в нашому навчальному закладі.

Наприкінці занять учні прийшли до висновку, що «робити кар’єру», обирати свій життєвий шлях доведеться кожному. Кожна окремо взята професія – це цілий світ, цікавий і незвичайний, а кожна людина – «творець своєї долі».

Сучасні форми профорієнтації в дії

Проблема професійного самовизначення школярів та профільного навчання у школі наразі надзвичайно актуальна. Тому з метою формування в учнів реального погляду на вибір професії з урахуванням інтересів, здібностей та потреб на ринку праці для учнів 9-11 класів Концівської та Кам’яницької загальноосвітніх шкіл Ужгородського району 6 грудня був проведений профорієнтаційний урок «Світ професій» із використанням сучасних форм і методів роботи.

Учні із задоволенням взяли участь у грі «Бути обізнаним у світі професій», в ході якої дізналися про сучасні, престижні та завжди потрібні професії. Працюючи в групах, спробували дати характеристику професіям, за якими ведеться підготовка в училищі.

На завершення заходу учні шкіл оглянули навчально-виробничі майстерні різних профілів навчання та отримали профорієнтаційні матеріали.