Протягом 26-27 січня були проведені відкриті уроки викладачами, що атестуються у 2021 році – Данилишиною О.В. та Гажлінскі О.І.
З огляду на те, що лише з 25 січня 2021 учні почали навчання у закладі освіти за змішаною формою, викладач предмету перукарська справа Данилишина О.В. провела он-лайн урок на платформі Zoom з учнями першого курсу, групи № 6.
Тема уроку була підсумковою у модулі “Хімічна завивка волосся”, а саме – Помилки при виконанні завивки. Тому викладач обрала такі види робіт, як випереджуюче завдання – написати есе “Чи актуальна сьогодні хімічна завивка?”; бліц-опитування; робота з інструментами платформи Zoom “дошка” та “текст”. Найбільш складним було вирішення технічного питання – чи у всіх учнів буде справний інтернет та підключення до платформи.
Цікавою була робота учнів з таким інструментом як “дошка”, де можна було писати різними кольорами відповіді на питання, а також робота зі стрілками, за допомогою яких учні знаходили відповідність між поняттями та їх інтерпретацією.
Хочеться відмітити велику активність учнів, їхні вміння працювати не тільки у соціальних мережах, а й на професійних платформах.
27 січня 2021 року викладач предмету санітарія та гігієна Гажлінскі О.І. також провела відкритий урок у групі першого курсу № 9 у звичній, очно-змішаній формі. На уроці були присутні 19 учнів, інші працювали дистанційно. Викладач обрала формою проведення заключного уроку роботу з власним електронним підручником та роботу у Classtime.
Особливістю вивчення даного предмету у цьому навчальному році було майже повне його дистанційне опанування. Тому підсумкове заняття мало продемонструвати якість засвоєння учнями теоретичного матеріалу.
З цією метою також було дане випереджувальне домашнє завдання – створити міні-презентації з попередньо вивчених тем, з яким учениці відмінно справились.
Цікавим етапом роботи була робота з електронним посібником “Санітарія і гігієна у сфері послуг”, який був відкритий до уваги учнів через мультимедійний пристрій. Повторення вивченого матеріалу відбувалось у режимі питання-відповідь саме з відкритого розділу.
З метою оцінювання та перевірки знань учнів Гажлінскі О.І. обрала два види роботи: безпосередньо тестування з посібника, у якому одразу видно вірні відповіді, та роботу у системі Classtime.
Можна зробити висновок, що учні знайомі як з самим посібником викладача, так і з системою орієнтування у ньому, а також добре і швидко вміють працювати у Classtime.