25 листопада 2022 року, згідно з планом роботи на рік, відбулось чергове засідання педагогічної ради на тему: “Педагогічна майстерність та особисте зростання педагога”. Загалом педрада пройшла у дружній та активній атмосфері, навіть не дивлячись на труднощі – повітряну тривогу, робота її була продовжена у сховищі. Сценарієм були передбачені багато цікавих інтерактивних вправ, як-от “Криголам”, де педагоги одним реченням представили ціавинки у своїй педагогічній роботі “Я…. І це класно”; вправа “Очікування”, де педагоги рощташовували свої очікування від педради на “хвилях заспокійливого моря”; вправа “Напиши оголошення”, де кожен міг побути у роля директора на вказати у оголошенні риси педагога, який мав би зайняти вакантну посаду в училищі; вправа “Конверт проблем”, у якій пропонувалось написати найбільшу проблему чи страх у роботі з учнями та покласти у конвер і обмінятись із колегою, який міг дати пораду, як краще впоратись із цією проблемою; шляхом зворотнього опитування за допомогою ClassPoint педагоги пропонували, які ж особистісні якості має мати педагог, щоб стати успішним педагогом-майстром; на завершення була проведена вправа “Портрет на згадку”, у ході якої педагоги на аркуші паперу записували своє прізвище, передавали далі колегам, які, у свою чергу, дописували, за що поважають та цінують його. ці аркуші після завершення вправи повертались до кожного педагога та залишились йому на згадку. Участь педагогів у виконанні завдань переміжувалась виступами педагогів: “Від чого залежить педагогічна діяльність молодого педагога?” – Ляхович Ганна та Розгоні Вікторія; “В чому полягає педагогічна майстерність?” – Довгомеля Валентина та Демко Ганна; “Роль педагога у підвищенні якості сучасного уроку” – Чаловка Оксана; “Педагогічна техніка” – Поспелова Людмила.
На завершення педради методист ознайомила з аналізом діагностих анкет що творчості та ініціативності педагогів.