Головна
Про нас
КНТЕУ
Бібліотека
Сторінка психолога
Учнівське самоврядування
Виховна робота
Охорона праці
Професії
Вступнику
Методика
МОН ЗакДМОН НПЦ ПТО ИППО ПрофТехОсвита ИИТ

ЗВІТ
про роботу директора Ужгородського вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету
  Гондорчин Л.П. за 2016 - 2017 навчальний рік

Протягом звітного періоду діяльність колективу училища була спрямована на виконання основних завдань, передбачених планом  роботи училища на 2016-2017 навчальний рік.
В звітному періоді колектив працював над виконанням плану набору за регіональним замовленням, збереженням обсягу учнівського контингенту, удосконаленням організації навчально-виховного процесу, зміцненням матеріально-технічної бази, фінансово-господарської діяльності, навчально-методичного та кадрового забезпечення процесу підготовки кваліфікованих робітників за ліцензованими професіями з метою формування престижності висококваліфікованої робітничої професії.
На сьогодні актуальними завданнями залишались: проведення навчального процесу на рівні державних вимог стандартів освіти, підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників, впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчальний процес. Максимально використовувались інформаційно-комунікаційні технологі в навчально-виробничому процесі,  забезпечувався доступ педагогічним працівникам та учням до мережі Інтернету.
Формування учнівського контингенту на 2016-2017 навчальний рік здійснювалось у відповідності до ліцен­зованих обсягів, плану прийому, потенційних можливостей навчального закладу, у відповідності до чинного законодавства щодо освіти всіх рівнів і потреб ринку праці регіону у робітничих кадрах на підставі угод, укладених з підприємствами-замовниками. План набору учнів на навчання за регіональним замовленням у 2016 році виконаний в обсязі 155 осіб (100%).
Прийом на навчання здійснювався також понад регіональне замовлення на умовах повної оплати згідно з розробленим кошторисом та укладеними угодами, в межах ліцензованих обсягів. Училище тісно співпрацює з Ужгородським міським, районним та Закарпатським обласним центрами зайнятості.  
Учнівський контингент на 2016-2017 н.р. був сформований з перехідного контингенту в кількості 164 осіб та нового прийому в кількості 193 осіб і складав всього 357 учнів, з них 317 учнів - за регіональним замовленням, 42 учні - на контрактній основі.  Протягом року на навчання було зараховано 11 слухачів за договорами із Закарпатським обласним центром зайнятості та окремими громадянами.
Протягом навчального року, як завжди, плідною була виховна робота, яка проводилася згідно з Планом роботи училища на 2016-2017 навчальний рік та щомісячного планування. До проведення заходів залучалися працівники соціальних служб,  обласного центру здоров’я, правоохоронних органів,  громадських організацій.
З метою підвищення правової культури учнів в рамках цільового проекту соціально-психологічної та правової допомоги підліткам та юнацтву «Діалог» (спільно з Ужгородським ценром соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді, обласною бібліотекою для дітей та юнацтва і Закарпатським обласним цетром здоров’я) систематично проводяться освітньо-просвітницькі, інформаційні заходи щодо здорового способу життя, припинення торгівлі людьми і дітьми. Проводились психологічні тренінги, години екологічної грамотності, дні чуйності.
Співпраця з районним центром зайнятості. Протягом ІІ семестру 2017 року на базі Ужгородського районного центру зайнятості проходив семінар з техніки пошуку роботи на тему: «Підготовка резюме. Складання відео-резюме». Учні нашого училища приймали активну участь у семінарі, складали власне резюме.
В училищі налагоджена тісна співпраця з працівниками Ужгородського управління ДСНС України в Закарпатській області, управління юстиції, офіцерами Чопського прикордонного загону, які запрошуються в навчальний заклад для проведення інформаційно-просвітницьких заходів з учнями.
Протягом навчального року проводились акції «Чисте повітря нашим нащадкам», «Закарпаттю чисте довкілля», «Міняю цукерку на сигарету». В цьому навчальному році продовжив роботу прес-центр під керівництвом Кереканич О.П., випущено 4  номери електронної газети «Вісник».
В училищі працювали 7 гуртків, із них: 4 – технічної, 1 – учнівський театр мод «Мій стиль», 1 – національно-патріотичний, 1 – «Основи інформаційних технологій». Учні-гуртківці брали активну участь у регіональних та міжнародних заходах: фестивалі молодих дизайнерів «Арт-революція - 2017», ХІІ Міжнародному конкурсі молодих дизайнерів «Модна лінія молодих-2017» (м. Пряшів, Словаччина). Учасники гуртка народної творчості «Калина» взяли участь у Фестивалі моди з нагоди відзначення 20-річчя Студентського будинку моди МДУ, який проходив на базі Мукачівського державного університету.
На базі бібліотеки навчального закладу працює національно-патріотичний гурток. Силами гуртківців протягом навчального року проводилися виховні заходи патріотичного спрямування, уроки мужності. До навчального закладу на різні заходи систематично запрошуються учасники АТО, ветерани Другої Світової війни. Вагомий внесок в організацію проведення заходів патріотичного спрямування внесла викладач суспільних дисциплін Демко Г.Ю.

У квітні 2017 року учні та педагогічні працівники взяли участь у третьому фестивалі-конкурсі «Воскресни, писанко!». За представлені на конкурс роботи училище зайняло ІІ місце і було відзначено Почесною грамотою департаменту освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації та грошовою премією.

Щороку на базі училища проводиться конкурс «Снігова Королева» за участі ТОВ «ESTEL Україна». В цьому навчальному році в грудні 2016 року учениця групи № 10 Керечанин Тетяна взяла участь у фіналі Всеукраїнського конкурсу, який відбувся у м. Києві (майстер виробничого навчання Новак Н.І.).
У квітні 2017 року училище взяло участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі «Прорив легкої промисловості України» в рамках спільного проекту Національного галузевого партнерства в легкій промисловості України та Асоціації швейних училищ України під патронатом Міністерства освіти і науки України, якой проходив у м.  Львів. На конкурс було представлено 2 колекції одягу для готельного та ресторанного бізнесу, які відзначені дипломами учасників.
У квітні 2017 року  училище взяло участь  у фіналі І Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Start Fashion», який проходив у м. Харкові. Представлена колекція одягу «Закарпатський мікс» була відзначена призом переможця глядацьких симпатій та Дипломом учасника. Необхідно зазначити, що наш професійно-технічний навчальний заклад єдиний серед вишів, що приймав участь.

В училищі діє учнівське самоврядування – учнівська рада, яка працювала відповідно до Положення про раду учнівського самоврядування училища та плану роботи. Члени учнівського самоврядування активно брали участь у благодійних акціях «Серце до серця», «Назустріч мрії»» з метою збору коштів на придбання медичного обладнання в реанімаційні відділення дитячої лікарні м. Ужгорода, для видання Книги пам’яті «Збережемо пам’ять про подвиг» (про закарпатців, які загинули на Сході, захищаючи цілісність та суверенітет України). Педагогічний колектив училища відгукнувся на ініціативу Ужгородської міської організації Товариство Червоного Хреста України взяти участь у благодійній акції «Радість свята Святого Миколая людям похилого віку».

Протягом навчального року  під керівництвом керівника фізичного виховання Шваб С.І.  проводились спортивні змагання в навчальних групах та між групами на першість училища. Збірні команди училища прийняли участь у спортивних змаганнях на першість міста та області з легкоатлетичного кросу, настільного тенісу, шахів, на першість міста Ужгорода з: волейболу (команда дівчат посіла І місця), легкоатлетичного кросу, легкоатлетичної естафети, футзалу.

В училищі налагоджена система профорієнтаційної   роботи. Щорічно укладаються договори з роботодавцями на підготовку робітничих кадрів, затверджуються Правила прийому  до училища. Рада з профорієнтаційної роботи працює відповідно до  розробленого   плану заходів  протягом навчального року.
Відповідно  до плану заходів з профорієнтаційної роботи в училищі були проведені Дні відкритих дверей для випускників шкіл м.Ужгорода. Педагогічний та учнівський колективи брали участь у «Ярмарку вакансій», організованому районним центром  зайнятості населення, у інформаційно-просвітницьких заходах для молоді «Ярмарку професій – «Зроби правильний вибір!» та «Ярмарку кар’єри – «Будуй кар’єру в Україні», організованих Ужгородським міським центром зайнятості  спільно з управлінням освіти Ужгородської міської  ради та департаментом освіти і науки Закарпатської ОДА.
Для проведення профорієнтаційної роботи виготовлені  рекламні візитівки, буклети, оголошення,   відеоролик, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал. Оголошення про набір розміщено у засобах масової інформації, училищному веб-сайті, у «Довіднику вищих та професійних навчальних закладів України» на 2017-2018 рік
Профорієнтаційною роботою було охоплено близько 40 шкіл м. Ужгорода та області.

Ми впевнені, що підготовка кваліфікованих робітників можлива за умови максимального наближення навчального процесу до майбутньої сфери діяльності фахівців та тісної співпраці з підприємствами. Як наслідок, основними підприємствами-замовниками робітничих кадрів для сфери послуг є: ательє з пошиття та ремонту одягу, салони – перукарні області, готелі-ресторани: «Едельвейс», ТзОВ «Комплекс Закарпаття», готельний комплекс «Дружба», ТзОВ «Олд Континент» та ін. Договори про надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти укладені також з швейними підприємствами: ПрАТ «Ужгородська швейна фабрика», ТзОВ «Луготекс», ТОВ «Міртекс Україна» та ін.
Аналіз працевлаштування випускників за статистичними даними показав, що у 2016 році працевлаштовані за фахом 139 випускників, що становить 83,2 % від загального випуску за регіональним замовленням (167 учнів).
В училищі сформована база даних щодо роботодавців. Питання працевлаштування постійно розглядалися на інструктивно-методичних нарадах, нарадах при директорові, педрадах, приймалися рішення щодо вирішення проблем працевлаштування.
У цьому навчальному році випуск кваліфікованих робітників складає 189 осіб, які отримують дипломи кваліфікованого робітника, в тому числі: 11 - з відзнакою (5,8%) та 24 – атестати про повну загальну середню освіту.             21 слухач за направленнями з обласного центру зайнятості отримали свідоцтва про присвоєння робітничих кваліфікацій (11 перукарів).
На основі ДС ПТО навчальним закладом розроблені  робочі навчальні плани відповідно до термінів навчання та надання відповідної робітничої кваліфікації, які затверджені  вченою радою КНТЕУ та департаментом освіти і науки Закарпатської ОДА. На основі ДС ПТО з професій та робочих навчальних планів розробляються робочі навчальні програми з предметів загальнопрофесійної, професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки. Протягом року розроблено робочий навчальний план для підготовки кваліфікованих робітників на третьому ступені навчання з професії перукар (перукар-мрдельєр), візажист (з терміном навчання 2 роки) та  з професії кравець згідно з ДС ПТО за компетентностями.
Комплексне методичне, інформаційне та матеріальне забезпечення професій постійно поновлюється. У навчальному процесі активно використовуються інноваційні та інтерактивні методи навчання (уроки-конкурси, диспути, ділові ігри, семінари, робота методом проекту).
Бібліотечний фонд училища складає майже 15 тис. примірників, в тому числі підручників загальноосвітньої підготовки – 4,3 тис. примірників, професійно-теоретичної підготовки – 3,6 тис. примірників, методичної літератури – майже одна тисяча, інше – художня література. 
Підручниками загальноосвітньої підготовки за Базисною структурою забезпечені, фактично, на 100%. З предметів професійної підготовки забезпеченість підручниками складає біля 75%.
Протягом навчального року, згідно з річним планом роботи училища, було проведено 5 тематичних засідань педагогічної ради та 3 позапланових засідань, на яких розглядались питання аналізу навчальних досягнень учнів, заслуховувались творчі звіти педагогів, що атестуються, методика та стан викладання окремих дисциплін, обговорювався стан підготовки до атестації педагогічних працівників.
Педпрацівники училища брали активну участь в онлайн-семінарах, оголошених НМЦ ПТО у Закарпатській області та Всеукраїнських.

Методичні напрацювання педагогів училища друкуються в журналі навчально-методичного центру ПТО у Закарпатській області «Вісник», журналі «Профтехосвіта», наприклад: Гондорчин Л.П.,  Татарінова А.П., Кереканич О.П., Скиба М.П.
З метою систематизації комплексного методичного забезпечення викладання предметів та професій в училищі продовжується робота над створенням електронної бази напрацювань.  
Щорічно наші учні приймають участь у обласних конкурсах фахової майстерності та олімпіадах. Так, у цьому навчальному році переможницею обласної олімпіади з предмету «Охорона праці» стала учениця групи № 2 Деденок Олександра.

У звітному році вжито цілий ряд заходів щодо покращення матеріально-технічної бази училища за рахунок різних джерел фінансування:
1. Проведений ремонт даху гуртожитку (120418,00 грн. – 80000,00 грн – із  загальний фонд, 40418,00 грн. – із спецфонду); 
2. Придбано: швейні машини (49830,00 грн.), голки швейні (3016,00 грн.), тканини для виробничої діяльності (9763,00 грн.), бойлери у перукарські майстерні № 6 і № 7 (4461,00 грн.), матеріали у манікюрну майстерню (8471,55 грн.), матеріали у перукарські майстерні (16023,45 грн.), господарські товари (7360,50 грн.), канцтовари (6358,60 грн.), електротовари (9747,00 грн.), витратні матеріали для оргтехніки та ПК (17505,00 грн.);спортивний інвентар (2995,00 грн.);
3.  Проведено оплату за: виготовлення та розміщення профорієнтаційних матеріалів про навчальний заклад (1200,00 грн.), підписку на періодичні видання (5919,58 грн.), програмне забезпечення (15538,00 грн.), абонентська плата за платний сервіс (цифрові підписи) (1000,00 грн.), обслуговування техобладнання котельні ( 11902,00 грн.) та інше;
4. Приведено в належний стан спортивний майданчик, внутрішній двір, прилеглі території навчального закладу в рамках місячника благоустрою.
Покращення матеріально-технічної бази училища здійснюється практично за рахунок власних коштів, отриманих від виробничої діяльності, а саме:
- виконання замовлень – виготовлення маків для нагородження ветеранів Другої світової війни (2290,00 грн., замовник – відділ управління культури Закарпатської ОДА); робочих фартухів (1080,00 грн., замовник – ДНЗ Ужгородський центр ПТО);
- надання платних освітніх послуг.
В поточному навчальному році було списано і здано на утилізацію оргтехніки на суму 180,0 тис. грн.
В 2016-2017 н.р. позабюджетні надходження склали близько 445,6 тис.грн.  З них 208,9 тис.грн. надійшло від навчання за контрактом, 132,9 тис.грн  - від виробничої діяльності та практики (18,0 тис.грн. та 114,9 тис.грн. відповідно), 61,5 тис.грн. - за оренду і проживання в гуртожитку, а також 42,3 тис.грн. - за навчання незайнятого населення від обласного центру зайнятості.
Із загальної суми коштів спеціального фонду протягом року близько  65 тис. грн. витрачено на покращення матеріально-технічної бази.
За рахунок позабюджетних надходжень закуплено: книги, журнали, канцтовари, а також здійснено оплату заходів з охорони праці, комунальних послуг, дезінфекції, вивозу сміття, банківських послуг, послуг по технічному обслуговуванню котельні, газопроводу, послуг зв’язку, розміщення оголошень про набір в засобах масової інформації тощо.
Постійна увага приділялась питанням підбору, розстановки, підвищення кваліфікації кадрів, роботі з кадровим резервом.
Підвищується якісний склад педпрацівників: двоє викладачів навчаються в аспірантурі КНТЕУ на кафедрі готельно-ресторанного бізнесу за спеціальністю економіка та управління підприємствами.
Однією з умов зростання педагогічної майстерності педпрацівників є підвищення рівня фахової кваліфікації. З цією метою за звітний період 6 педпрацівників підвищили кваліфікацію, а саме:  3 викладачів спеціальних дисциплін, 3 майстрів виробничого навчання.  
У 2016-2017 н.р. чергову атестацію пройшли 7 педпрацівників, за підсумками якої підтверджено відповідність раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям та педагогічним званням (Ільницька Г.В., Німець Т.М., Бергауер С.М., Росул Л.М., Фіголь Т.Ю. .), встановлено 12 тарифний розряд майстру виробничого навчання Шпонтак Т.Ю, встановлено 10 тарифний розряд керівнику гуртка Довгомелі В.П.
Таким чином, якісний склад педагогічних працівників на сьогоднішній день такий: 10 викладачів мають вищу кваліфікаційну категорію, 4 – педзвання «викладач-методист», 2 – педзвання «старший викладач», 10 майстрів виробничого навчання – педзвання «майстер виробничого навчання І категорії», 2 майстрів виробничого навчання – педзвання «майстер виробничого навчання ІІ категорії»,  що відповідає вимогам до закладу.
Керівними кадрами, викладачами та майстрами виробничого навчання навчальний заклад укомплектований повністю. У двох майстрів виробничого навчання відсутня фахова освіта. Вакансії посад викладачів  відсутні.
Організація роботи з охорони праці здійснюється з метою забезпечення здорових і безпечних умов навчально-виховного процесу, запобігання травматизму його учасників відповідно до нормативно-правових актів з питань охорони праці: Законів України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку». Навчальний заклад в основному забезпечений діючими законодавчими і нормативно-правовими актами з питань охорони праці і пожежної безпеки.
Організація робочих місць відповідає вимогам безпеки праці, виробничої санітарії та гігієни праці.

Протягом звітного періоду здійснювався постійний контроль за фінансово-господарською діяльністю, правильним і своєчасним використанням бюджетних коштів, залученням коштів до спеціального фонду від виробничої діяльності, оренди.
В полі зору училища перебували питання стипендіального забезпечення учнів училища. У відповідності до Положення про стипендіальне забезпечення учням училища виплачено стипендію та матеріальну допомогу на суму 1004,1 тис.грн.
Заробітна плата, учнівська стипендія протягом 2016-2017 н.р. виплачувалися своєчасно, заборгованості із заробітної плати і стипендії, комунальних послуг немає. На виплату заробітної плати працівникам витрачено  2614,5 тис. грн.  Розрахунки з підприємствами, установами, організаціями, банками здійснювалися своєчасно. Всі кошти загального і спеціального фондів використано за цільовим призначенням у відповідності із кошторисом доходів і видатків, затвердженим в установленому порядку. Весь рух коштів – договори, акти виконаних робіт -  розміщується  на сайті публічних коштів (ЕDATA).
За звітний період умови колективного договору між дирекцією та профспілковим комітетом училища виконувалися. У навчальному закладі було 8 перевірок різними організаціями. Згідно з актами  перевірок виконувалися приписи та ліквідовувалися недоліки.
Вирішуються питання соціального захисту працівників, такі як: виділення матеріальних допомог, премій та ряду інших виплат згідно зі ст. 57 Закону України «Про освіту». У 2016-2017 н.р. на виплату матеріальних допомог та матеріального стимулювання працівників виділено 167,8 тис.грн. із коштів загального та спеціального фондів. З них, виплачено 62,5 тис.грн. щорічної грошової винагороди, 15,5 тис.грн. – премій до ювілейних дат.  
У поточному навчальному році навчалося 112 учнів з малозабезпечених, багатодітних сімей та напівсиріт, 9 учнів із числа інвалідів, а також 21 учень із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та під опікою. Учні-сироти забезпечуються харчуванням, одягом, взуттям, постільною білизною, проживають в гуртожитку училища. Протягом року на харчування учнів-сиріт було використано 216,7 тис.грн. і 7,8 тис.грн. – на одяг та взуття; 18,6 тис.грн. – на матеріальну допомогу; 96,0 тис.грн. складає одноразова грошова допомога  випускникам-сиротам та під опікою; 7,5 тис.грн. – матеріальна допомога на придбання навчальної літератури. Учням з малозабезпечених сімей та напівсиротам надавалась матеріальна допомога та були закуплені та видані сухі пайки на суму 13,2 тис. грн.
Першочерговими завданнями колективу на наступний рік є виконання плану набору за регіональним замовленням, збереження учнівського контингенту, кадрів та створеного педагогічного потенціалу, утримання фінансової стабільності.
На перспективу необхідно планувати  технічне переоснащення майстерень, комп’ютеризацію навчального процесу, ліцензування підготовки за освітньо-кваліфікаційними програмами молодшого спеціаліста. Для цього необхідно продовжувати співпрацю з підприємствами, збільшувати обсяги надходжень від виробничої діяльності, розширювати перелік послуг для населення, працювати в умовах посиленого режиму економії.
На сьогоднішній день  актуальним є  вирішення питання функціонування училища як  самостійного державного професійно-технічного навчального закладу.
Я переконана, що важливо, щоб дирекція свою діяльність пов’язувала не лише з управлінням і контролем, а й зі створенням сприятливих умов для розвитку професійного рівня кожного педагога з його індивідуальними особливостями, біографією, досвідом. Наша робота має стати наукою і мистецтвом, а не перетворюватися на просте функціонування – складне й часто-густо невдячне. Тільки в співпраці всього колективу можна досягти високих результатів у майбутній освітній діяльності, яка є однією з важливих умов розвитку суспільства в цілому.

 

Директор УВКУ КНТЕУ      ____________ Л.П. Гондорчин

 

Звіт директора заслухано і обговорено
на зборах трудового колективу
30 червня 2017 року, протокол №  10.

 

На головну

























































-
Студентам:
Відеоматеріали
Розклад занять
Календар
Годинник

Архів
Всі новини по роках.
Пошук по сайту
-

Звіт про роботу директора за 2016 - 2017 навчальний рік

Міжнародні відносини

Національно-патріотичне виховання

Наші видання

Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

Державні закупівлі

АНОНС!!!
Надаємо послуги населенню!

ЗНО - 2017

Наші партнери

-
Новини
12.10.17 - Участь у професійному семінарі ESTEL.
12.10.17 - Відзначення Дня захисника України, присвяченого 75-річчю від початку формування Української повстанської армії - «Відповідь нескореного народу».
11.10.17 - Легкоатлетичний крос.
09.10.17 - Відкритий урок з хімії.
05.10.17 - Участь у семінарі «Підготовка резюме».
05.10.17 - Урок пам’яті до трагедії Бабиного Яру.
29.09.17 - «За наших знань багаття – уклін Вам до землі» - захід до Дня вчителя.
27.09.17 - Екскурсійно-туристичний захід до Всесвітнього дня туризму.
26.09.17 - «Батьківщину люблять не за те, що вона велика, а за те що вона своя» - захід до Дня партизанської слави.
21.09.17 - Участь у інформаційно-просвітницькому заході для молоді «Ярмарок кар’єри - «Вибирай професію – будуй своє майбутнє!».
Рік Японії в Україні

Рік Японії в Україні

Обговорення:


Додати нове повідомлення:

Автор:

Повідомлення:

(Для зареєстрованих користувачів. Реєстрація.)
Головна
Про нас
КНТЕУ
Бібліотека
Сторінка психолога
Учнівське самоврядування
Виховна робота
Охорона праці
Професії
Вступнику
Методика





























































































































































































































































































































































































































































































































сеть партнерских программ